Здравейте колеги. Имах проблем с вариатора преди 5- 6 месеца и на диагностиката даваше грешка. Прегледаха подробно нещата и ме посъветваха да си взема клапан от някоя авто морга. Така и направих и колата започна да върви както си трябва, но уви след няколко месеца и този клапан се скапа. Та въпроса ми е да ме посъветвате какво да правя. Моля ако някой от вас знае ориентировъчна цена на нов клапан да сподели. Колата е Алфа 156 1.8ts 98-ма. Предварително благодаря!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Цена на нов клапан за вариатор
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеБих те посъветвал да питаш Ферариста. Мисля, че предлага добра алтернатива...Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Казаха ми че бобина централа окабеляване - всичко уж си било наред. Просто съм случил на кофти клапан
Писах на Ферариста да видим какво ще каже по въпроса. Ако някой има друга идея или просто да ми каже ориентировачна цена ще е добреLast edited by tonov; d.m.y г., 11:46.
Comment
-
Първоначално публикувано от LiminatНаш колега не беше ли написал, че само смяна на клапан не е надеждно решение, или греша? Мисля, че след смяна на клапан измина известен брой километри и се оказа, че няма да стане без да сменя целия вариатор.
---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:31 ----------
Първоначално публикувано от KanevАко действително е така работата не отива на добре и ще ми излезе доста солено ама кво да се прави. Какво ли не прави човек за любимата 156-цаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеКолеги, вие нещо пишете само за да се регистрирате. Колегата обясни, че вариаторът му е в ред, но му гори бобината на клапана за управлението му. Къде намерихте връзка м/у вариатор и горене на клапан - не знам
---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:31 ----------
Ако вариаторът не ти е тракал, не си за вариатор. Оправи си ел. проблема с горенето на бобината, което няма нищо общо с вариатора
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеТой вариатора си трака, но не е чак фрапиращ шум като на стар дизел. Мерси много за съвета колегаLast edited by tonov; d.m.y г., 11:47.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Селеноида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСеленоида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеСпоменава Ники - изгорял, сменен с нов, работила и отново дал фира. Но не споменава как го е установилLast edited by tonov; d.m.y г., 11:47."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеСеленоида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????....
Точно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеТочно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеТочно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.
Щото само с отваряне, гледане и пипане трудно може да се разбере дали клапана е заминал.......разбира се да речем като пуснеш една маса с една жичка на единия от полюсите на селеноида, но за това както казах се ходи при някой който знае как да диагностицира това....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТочно поради тая причина се ходи при някой който знае какво става, и не само чете грешки......
Щото само с отваряне, гледане и пипане трудно може да се разбере дали клапана е заминал.......разбира се да речем като пуснеш една маса с една жичка на единия от полюсите на селеноида, но за това както казах се ходи при някой който знае как да диагностицира това.....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment